sobota, 10 maja 2014

Wytłumaczenie

No to ten... wybaczcie, że tak długo mnie nie było, ale urwanie głowy ostatnio. Na pisanie po prostu nie mam czasu. Czuję się chujowo, bo nie lubię czegoś zaczynać i tego nie kończyć -,- więc z tym opowiadaniem wrócę jakoś dopiero po wakacjach. Wiem, nawaliłam, nie mówię, że nie. Macie prawo być na mnie wkurzeni. Ja sama jestem na siebie, więc rozumiem. Mogę powiedzieć tylko jedno: PRZEPRASZAM.

Zaczął się sezon reprezentacyjny, ale też i transfery... Trzymam kciuki za chłopaków, no i za nowych trenerów naszej Reprezentacji :) Transfery, transfery - boję się, co jeszcze może się wydarzyć.

Pozostaje mi życzyć Wam udanej końcówki roku szkolnego, zajebistych, zwariowanych i niezapomnianych wakacji! Jeszcze raz, przepraszam i... do zobaczenia we wrześniu :*

13 komentarzy:

  1. spokojnie, rozumiemy wszystko :) w takim razie Tobie także świetnych wakacji i spokoju :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czuje entuzjazmu z tym co tu czytam, ale licze że wrócisz szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to rozumiem bo sama nie mam ostatnio czasu na nic i na pisanie mojego bloga :P Ja również życzę wszystkiego dobrego i do zobaczenia we wrześniu. Na 100% będę z toba. Jak byś znalazła chwilkę to zapraszam do mnie :p . http://ty-i-ja-i-siatkowka-do-konca-zycia.blogspot.com Pozdrawiam Dooma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozumiem, czekam na wrzesień i pierwszy po powrocie rozdział :)
    życzę udanych wakacji :)


    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. rozumiem, czekam na wrzesień i pierwszy po powrocie rozdział :)
    życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrzrsien ? o_O szkoda ze tak dlugo bedziemy musieli czekac ale mus to mus. ;-) / Olka

    OdpowiedzUsuń
  7. nic się nie przejmuj :) Rozumiemy i nie mamy pretensji :) Z utęsknieniem czekam na wrzesień i Twój powrót tutaj :) Udanych wakacji to zdążę Ci jeszcze pożyczyć :) Pozdrawiam, Bobru

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rób sobie wyrzutów, bo rozumiemy Twoją sytuację:) Czekamy na wrzesień:)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  9. poczekamy ile trzeba :)
    a w wolnej chwili zapraszam na nową historię
    http://you-will-see-some-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Smutno mi ale poczekam. Gdy będziesz mieć wolną chwilę wpadnij do mnie na http://ona-on-i-ten-trzeci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze tylko półtora miesiąca ! Czekam ;-) :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze tylko dwa dni do września, mamy nadzieję, że nie będziesz nas już trzymać w niepewności, co dalej się wydarzyło... ;D

    OdpowiedzUsuń